10 Ulasan Kasut Sukan Terbaik untuk Wanita 2015

By | 2:30 PM Leave a Comment
1. ASICS Women’s GEL-Nimbus 15 Running Shoe


Kedudukan kasut ini adalah pada kedudukan tertinggi untuk penggunaan latihan harian. Ia sangat ringan dan akan tahan lebih lama dari tempoh hayat jika penjagaannya lebih effisien.

2. Salomon Women’s XR Mission Trail Running Shoe


Ia mempunyai kecekapan yang tinggi. Sistem hentaman kasut mempunyai gaya geseran bebas dimana ianya memberikan keselesaan yang maksimum kepada pemakai. Di dalam kasut ini terdapat "ortholite insole" yang meningkatkan keselesaan, manakala pelindung kaki dan tumit menyediakan perlindungan bebas melecet.

3. ASICS Women’s GEL-Venture 4 Running Shoe


Dengan kasut ini, anda tidak perlu bimbang dengan rasa tidak selesa kerana kasut yang tidak sesuai. Kasut ini mempunyai sintetik kukuh dan juga ringan. Ia mempunyai kusyen dan outsole lasak yang sempurna untuk permukaan yang berbeza. Ia mempunyai bentuk premium dan juga memberikan ketahanan dan responsif utama yang mempunyai berat 25% lebih ringan daripada busa lain.

4. ASICS Women’s GEL Kayano 20


Kasut ini adalah satu pembaharuan yang lebih baik daripada sebelumnya. Ianya memberikan anda keselesaan yang sangat baik dan "breathability". Tali yang juga elastik, membolehkan anda memakai kasut dengan cepat dan mudah .

5. ASICS Women’s GEL-Exalt Running Shoe


Kasut ultra-weight ini menawarkan perjalanan yang seimbang dengan teknologi Axis yang Bendalir untuk membantu pelari neutral. Ia mempunyai reka bentuk dan solyte atas midsole lancar untuk menyediakan keselesaan luar biasa, responsif dan ketahanan. Ia mempunyai pelbagai warna yang cantik dan muda. Ia juga mempunyai tumit 6mm.

6. ASICS Women’s GT-1000 Running Shoe


Satu lagi produk ASIC yang berstandard tinggi yang membawa keselesaan dengan ciri-ciri yang terbaik. Bahagian atas yang mempunyai pembukaan yang membolehkan lebih banyak ruang bernafas yang membuatkan kaki terasa dingin semasa berjalan. Terdapat gel yang menjadikan tumit terasa lebih lembut.

7. ASICS Women’s GEL-Craze TR Cross Shoe


Kasut ini menawarkan paksi anatomi yang terdapat cecair, pemulihan kenyal untuk prestasi yang serba boleh dan ringan dalam berat badan dan sokongan dengan langkah yang responsif. Ia mempunyai sistem kusyen daripada GEL di kaki depan dan kaki belakang yang membolehkan slaid semula jadi ke hadapan apabila latihan, sekali gus menyokong tekanan.

8. ASICS Women’s GT-2000 Running Shoe


Satu lagi kasut ASICS yang menawarkan rasa selesa dan stabil. Kusyen GEL menawarkan penyerapan hentakan untuk tumit dan kaki depan manakala sistem panduan kesan menggalakkan gaya berjalan semula jadi untuk kestabilan dan prestasi tinggi.

9. RYKA Women’s Desire Running Shoe


Bersedia untuk mendapatkan jarak tambahan pada trek anda? Produk dari RYKA adalah tambahan besar kepada longgokan kasut latihan anda. RYKA telah menghasilkan pelbagai produk yang berkualiti. Ia mempunyai jaringan yang diperbuat daripada lapisan sintetik yang menyediakan kestabilan yang besar. Ia mempunyai kolar yang empuk, mempunyai lapisan kain lembut, mendalam flex alur dan reka bentuk slip-on.

10. ASICS Women’s GEL-Cumulus 15 Running Shoe


Produk hebat ini memberikan kepuasan yang tinggi. Ia mempunyai ciri-ciri triathlon tertentu yang menjadikannya selesa pada kaki untuk berjalan pada pelbagai permukaan. Pelapik stoking bantuan dalam saliran kelembapan dan memperbaiki pernafasan. Outsole ASICS Wanita ini diperbuat daripada campuran yang sangat baik dari komponen bukan organik dan organik, terutamanya direka untuk meningkatkan daya tarikan pada permukaan yang basah.

References Links

4 Idea Hadiah Menarik Untuk Yang Tersayang

  1. Phone Case Custom: Phone Case dengan custom gambar dan nama orang yang anda ingin hadiahkan
  2. Rantai Custom: Rantai Berharga dengan Custom nama orang yang anda sayang
  3. Pen Custom: Pen dengan Custom Tulisan dan Nama orang yang anda ingin hadiahkan
  4. Jam Tangan Custom: Jam Tangan dengan Custom Nama dan tulisan agar si dia sentiasa mengingati anda ketika menggunakannya
Newer Post Older Post Home

0 comments: