Top 10 Penyanyi Lelaki Popular 2015

By | 12:00 PM Leave a Comment
1. Bruno Mars


Peter Gene Hernandez adalah nama sebenar Bruno Mars. Apa yang lebih penting adalah lagu-lagu beliau sering mendapat tempat dihati pendengar. Bruno Mars adalah penyanyi Amerika, beliau meraih populariti yang sangat luar biasa dalam kerjayanya, tetapi semua yang beliau miliki setimpal denngan usaha kerasnya dan bakat istimewanya. Tambahan lagi, beliau juga merupakan penulis lagu, penerbit dan koreografer. Lagu-lagu beliau Just the Way You are, Billionaire, and When I Was Your Man adalah beberapa hits terbesar dalam karier seninya.

2. Usher


Usher, mempunyai bakat nyanyian yang luar biasa dengan suara yang menakjubkan. Setiap satu daripada lagu-lagu beliau diminati dari berjuta-juta peminatnya. Dilahirkan pada tahun 1978, Usher adalah seorang penari, pelakon, penulis lagu di samping menjadi penyanyi. Malah, kemasyhuran beliau mula mendapat pendedahan yang besar kepada orang ramai sejak lewat 1990-an dengan "My Way", album keduanya.

3. Justin Timberlake


Dilahirkan pada tahun 1981, kini Justin Timberlake seolah-olah berada di puncak tertinggi karier seninya. Bakat beliau telah bersinar terang di seluruh dunia, dan pada masa yang sama, beliau telah mendapat sejumlah besar populariti sebagai balasan. Selain menyanyi, beliau juga adalah seorang penulis lagu dan pelakon. Bakat beliau dapat dilihat kerana ketika kecil beliau penah memasuki rancangan realiti iaitu Star Search. Walau bagaimanapun, titik utama dalam kerjaya awalnya ialah beliau merupakan salah seorang penyanyi utama dalam kumpulan NSYNC. Dan, band yang kemudiannya menjadi salah satu band yang paling terkenal, album mereka telah dijual berjuta-juta salinan. Pada masa yang sama, bakat yang unik telah memberikan dia banyak anugerah antarabangsa seperti Anugerah Grammy dan Anugerah Emmy.

4. David Guetta


Majoriti peminat tentu akan kenal dengan David Guetta dengan kerja-kerja dan lagu-lagu yang telah menjamu berjuta-juta orang dengan suara dan bakat yang luar biasa. David Guetta sebenarnya adalah DJ Perancis dan juga pengeluar rekod. Kerjaya beliau dalam industri hiburan ini mula bersinar pada tahun 2002 dengan album beliau , "Just A Little More Love" . Bermula itu, beliau telah mendapat pendedahan yang lebih baik kepada orang ramai, dan satu lagi hit besar daripadanya adalah pada tahun 2009 dengan albumnya "One Love". Antara single-nya yang popular adalah Gettin’ Over You, When Loves Takes Over, dan Sexy Bitch.

5. Justin Bieber


Tidak dinafikan, satu lagi penyanyi yang mesti muncul dalam senarai adalah Justin Bieber. Pada tahun 2009 Justin Bieber muncul dikhalayak orang ramai, dan dia berjaya mencapai populariti yang tinggi dalam mangsa yang singkat. Selain menyanyi, dia juga boleh menulis lagu. Justin Bieber bermula pada tahun 2009 dengan album sulungnya "EP, My World", dan dia terus menjadi seorang artis yang sangat luar biasa kerana 7 lagu-lagunya muncul di Billboard Hot 100. Ini menandakan satu kejayaan besar untuk kerjaya, dan kemasyhuran besar yang berlaku kepada dia.

6. Drake


Drake adalah seorang penyanyi muda yang dilahirkan pada tahun 1986. Drake adalah seorang lelaki Kanada yang boleh menyanyi, berlakon, rap, dan menulis lagu. Lebih penting lagi, namanya popular diseluruh dunia. Menariknya, Drake bertambah terkenal apabila dia muncul dalam Siri televisyen, "Degrassi : The Next Generation". Selepas itu pada tahun 2009, beliau telah menandatangani kontrak dengan "Young Money Entertainment".

7. Pitbull


Pitbull atau nama sebenarnya, Armando Christian PĂ©rez. Dia mula bersinar dalam kerjaya ini sejak awal tahun 2000. Walau bagaimanapun, titik perubahan besar yang diperolehi beliau berlaku selepas tahun 2011 apabila satu single beliau "Give Me Everything " menjadi salah satu Billboard Hot 100. “Timber” adalah satu lagi hit terbesar yang dikeluarkan pada tahun 2013. Dan, hanya , beliau kini antara penyanyi dunia antarabangsa. Dengan beberapa penyanyi lain, Pitbull dan juga telah dipilih pada 2014 untuk menulis dan menyanyikan lagu Piala Dunia, “We Are One”. Itulah satu lagi pencapaian dalam garis masa beliau .

8. Eminen


Nama sebenar Eminen adalah Marshall Bruce Mathers III, tetapi dia lebih dikenali sebagai Eminen di atas pentas. Tidak perlu diperkatakan lagi populariti beliau. Beliau juga seorang pelakon, penulis lagu, dan producer pada masa yang sama. Dilahirkan pada tahun 1972 dengan bakat rap yang besar, ia membuat debut pertamanya dalam kerjaya nyanyian pada tahun 1996 dengan "Infinite" albumnya.

9. Kanye West


Dilahirkan pada tahun 1977, Kanye West adalah satu lagi penyanyi lelaki yang bijak dan penyanyi rap Amerika. Selain itu, beliau juga telah mempunyai kerjaya sebagai pengarah, pelukis, pereka fesyen dan lain-lain. Kerjayanya bermula pada tahun 2001 dengan kerja-kerja yang besar "The Blueprint" dengan Jay Z. Yang lebih menarik, Kanye West, sebenarnya, bermula rap sejak beliau berada di gred ketiga. Sehingga kini, beliau masih terkenal.

10. Taio Cruz


Beberapa tahun yang lepas Taio Menjadi seorang penyanyi antarabangsa yang terkenal diseluruh dunia. Kerjaya seninya bermula pada tahun 2009, Taio Cruz adalah seorang penyanyi British dengan pelbagai bakat. Selain menyanyi, beliau juga merupakan penulis lagu, usahawan, producer, dan juga rapper.

References Links

4 Idea Hadiah Menarik Untuk Yang Tersayang

  1. Phone Case Custom: Phone Case dengan custom gambar dan nama orang yang anda ingin hadiahkan
  2. Rantai Custom: Rantai Berharga dengan Custom nama orang yang anda sayang
  3. Pen Custom: Pen dengan Custom Tulisan dan Nama orang yang anda ingin hadiahkan
  4. Jam Tangan Custom: Jam Tangan dengan Custom Nama dan tulisan agar si dia sentiasa mengingati anda ketika menggunakannya
Newer Post Older Post Home

0 comments: