33 Ayat manis untuk pujuk Isteri / Bini

By | 8:48 PM Leave a Comment





Ayat manis untuk pujuk Isteri / Bini 1

Dari mana datangnya cinta? dari SMS turun ke hati     

Ayat manis untuk pujuk Isteri / Bini 2

Andai kau dapat melihat hatiku   Andai saja kau dapat membaca fikiranku… Betapa ruang jiwaku penuh bayangan dirimu, Menghiasi hari-hariku… Senyum dan suaramu teduhkan jiwaku… Cintailah aku dengan kesungguhanmu   

Ayat manis untuk pujuk Isteri / Bini 3

Kalau I boleh menyusun abjad, I nak letak U dekat dengan I  

Ayat manis untuk pujuk Isteri / Bini 4

Hello  U ada plaster tak?? I luka teruk sebab jatuh cinta pada U!

Ayat manis untuk pujuk Isteri / Bini 5
  
Hello  
Aku pencuri! dan aku di sini nak curi hati kau!!! 

Ayat manis untuk pujuk Isteri / Bini 6  

U ni doktor ke? Kaki I terseliuh sebab jatuh cinta pada U ! 

Ayat manis untuk pujuk Isteri / Bini 7  

I nak belanja u gula-gula HACKS  faham tak ertinya?  

H- Hanya
A- Aku
C- Cinta
K- Kau
S -Seorang

Ayat manis untuk pujuk Isteri / Bini 8  

Luahan Cinta Ibarat Kentut  
ditahan sakit… dilepas malu… dah keluar  fuhhh! Lega!!!

Ayat manis untuk pujuk Isteri / Bini 9  

Jika kau hidup sehingga 100 tahun   aku hanya ingin hidup hingga 99 tahun kerana aku tak rela hidup tanpa kau  

Ayat manis untuk pujuk Isteri / Bini 10  

Di bawah ini senarai yg aku tak suka ttg kau  
1  
2  
3… 
4  
Apa nak buat?? Aku suka semuanya ttg kau!
Tekan ke bawah jika kau merinduiku…
Tekan lagi kalau masih rindu  
Lagi…
Lagi…
Masih tekan lagi???
Nampak sangat rindu…
Aku juga sedang merinduimu  

Ayat manis untuk pujuk Isteri / Bini 11  

Biarlah yang dulu jadi masa laluku, dan kau menjadi masa kini serta masa depanku 

Ayat manis untuk pujuk Isteri / Bini 12  

Kalau cinta ibarat penyakit,aku taknak makan ubat Biar aku merana diserang penyakit ini krn aku ingin kau tahu betapa aku mencintai kau!

Ayat manis untuk pujuk Isteri / Bini 13  

Org kata kita hanya jatuh cinta sekali saja  Tapi setiap kali aku mendengar suaramu, aku jatuh cinta sekali lagi!

Ayat manis untuk pujuk Isteri / Bini 14  

Aku terasa sesuatu dihatiku   ianya seperti bara yg kecil  Setiap kali aku melihatmu, bara ini menyala dan ia sungguh istimewa kerana AKU CINTAKAN KAU!

Ayat manis untuk pujuk Isteri / Bini 15  

Apakah kasih sayang perlu diucapkan? Tidak perlu  Lalu kukirim SMS ini padamu, hingga tidak perlu mengucapkannya 

Ayat manis untuk pujuk Isteri / Bini 16  

Andai hatimu penjara, biar aku dipenjara seumur hidupku di dalam hatimu  

Ayat manis untuk pujuk Isteri / Bini 17  

Tuhan memberikan rasa cinta dalam diriku, dan aku memberikannya padamu  Tolong jangan diberikan lagi pada orang lain 

Ayat manis untuk pujuk Isteri / Bini 18  

Aku mahu kau tahu aku menyintaimu setulus hati  bukan hipokrit   bukan cinta palsu  bukan ada kepentingan   Ini adalah cinta tanpa syarat   Aku begitu menyintaimu…

Ayat manis untuk pujuk Isteri / Bini 19  

Cinta akan hilang jika diambil org  Cinta akan mati jika digenggam rapi  Bagaimana harusku memegangmu? Apa perluku meneruskan atau melepaskan?

Ayat manis untuk pujuk Isteri / Bini 20  

Betapa indah pun perkataan, tak boleh sama utk menyatakan cintaku padamu  

Ayat manis untuk pujuk Isteri / Bini 21  

Tuhan memberikan rasa cinta dalam diriku, dan aku memberikannya padamu  Tolong jangan diberikan lagi pada orang lain 

Ayat manis untuk pujuk Isteri / Bini 22  

Cintaku bukan ibarat kertas… Cintaku adalah bara yg sentiasa menyala
dan semakin marak ditiup kerinduan padamu…

Ayat manis untuk pujuk Isteri / Bini 23  

Jika mencintaimu satu kesalahan   biar aku bersalah  Cintaku padamu sangat kuat dan akan kuperjuangkan hidup ini demimu  

Ayat manis untuk pujuk Isteri / Bini 24  

Cinta kita banyak ranjau  Tapi percayalah ia tidak sedikit pun mengurangkan cintaku padamu… Kau adalah insan teristimewa dalam hidupku

Ayat manis untuk pujuk Isteri / Bini 25  

Aku tak dapat hidup tanpamu… kerana kaulah nyawaku  

Ayat manis untuk pujuk Isteri / Bini 26  

Jika cinta itu dicukai   aku lah pembayar cukai paling tinggi!

Ayat manis untuk pujuk Isteri / Bini 27  

Mencintaimu adalah perkara terindah yg pernah berlaku dalam hidupku 
Mana mungkin aku melupakanmu seumur hidupku  Kaulah kekasihku yg pertama dan terakhir 

Ayat manis untuk pujuk Isteri / Bini 28  

Air mata kerana sahabat 1 pengorbanan,
Air mata kerana ibu bapa 1penghormatan,
Air mata kerana kekasih 1penyesalan,
Air mata kerana Allah 1 keberkatan 

Ayat manis untuk pujuk Isteri / Bini 29  

Cinta tidak boleh dipaksa dan cinta bukan datang dengan sekelip mata  Cinta bagaikan bintang di langit sana  Terlalu banyak yang bercahaya indah tetapi cuma satu yang akan menjadi igauan pemujanya 

Ayat manis untuk pujuk Isteri / Bini 30  

Kadang-kadang kita terlepas pandang bahawa Allah mengatur segala-galanya  Mungkin dia mahu kita bertemu orang lain, yang lebih baik untuk kita dan memberikan orang yang lebih baik kepada orang yang kita cintai 

Ayat manis untuk pujuk Isteri / Bini 31  

Dalam hidup ini, tidak semua yang kita ingini akan kita dapat malah kadangkala kita terpaksa berkorban hati dan perasaan  Apalagi bila melibatkan perasaan orang lain 

Ayat manis untuk pujuk Isteri / Bini 32  

Kadang-kadang Tuhan turunkan petir dan kilat, kita menangis mencari di mana hilangnya matahari  Rupa-rupanya Tuhan beri kita pelangi   

Ayat manis untuk pujuk Isteri / Bini 33  

Sungguh benar bahawa kita tidak tahu apa yang kita miliki sampai kita kehilangannya suatu hari nanti  Tetapi sungguh benar pula bahawa kita tidak tahu apa yang belum kita miliki sampai kita mendapatkannya 

References Links

4 Idea Hadiah Menarik Untuk Yang Tersayang

  1. Phone Case Custom: Phone Case dengan custom gambar dan nama orang yang anda ingin hadiahkan
  2. Rantai Custom: Rantai Berharga dengan Custom nama orang yang anda sayang
  3. Pen Custom: Pen dengan Custom Tulisan dan Nama orang yang anda ingin hadiahkan
  4. Jam Tangan Custom: Jam Tangan dengan Custom Nama dan tulisan agar si dia sentiasa mengingati anda ketika menggunakannya
Newer Post Older Post Home

0 comments: