Ayat-ayat minta maaf Kat Awek , GF , Kekasih

By | 5:18 PM 8 comments


1. Ambil masa awak , Kalau itu yang boleh buat awak maafkan saya, saya tunggu  selama boleh
saya sayang awak.

2. Hati saya telah hancur di hari saya menyakiti hati awak, hanya kata maaf yang boleh mengubati
hati saya ini. Maafkan saya.

3. Awak nampak hodoh bila marah , dan seksi bila maafkan saya, Tolong maafan saya plz

4. Maafkan saya kerana cemburu , saya takut kehilangan perkara terbaik dalam hidup saya.

5. Saya terlepas pandang tentang perasaan awak hanya untuk saya rasa bahagia , sehingga saya
lupa kebahagiaan saya bergantung kepada kebahagiaan awak.

6. Saya telah tunjukkan kat awak yang saya seorang yang bodoh dengan
melakukan kesalahan pada diri awak . Maafkan saya.

7. Maaf terlupa tentang hari ini , saya rasakan bahagia dengan awak setiap hari
sehingga terlupa akan hari penting hari ini.

8. Saya rindukan gelak tawa dan senyuman bila kita bersama , saya janji takkan buat
perkara itu lagi , sebab saya taknak semua itu jadi memori.

9. Saya bukan meminta maaf kepada awak sebab saya tahu membezakan perkara baik
dan buruk . Saya meminta maaf ini sebab hubungan kita lebih penting dari
ego saya. Saya sayang awak. maafkan saya.

10. Kecewa, patah hati dan kesedihan ini telah membunuh kebahagiaan saya.
sayang, maafkan saya kerana telah melukakan awak. Saya janji ia akan menjadi
perkara terakhir untuk saya lakukan itu lagi.

11.  Maafkan saya kerana ketepikan awak. Bila mana untuk bersama awak adalah
perkara yang saya selalu usahakan sekarang dan selamanya.

12. Sorry dan maaf , perkara yang awak akan lihat saya sebut sehingga awak maafkan saya.
Saya betul-betul minta maaf.

13.  Saya tak sempurna , tapi saya tetap saya , sama macam saya yang awak
kenal dulu.

14.  Saya tahu awak marah tentang satu pekara ini . tapi tolong awak jangan lupa
perkara-perkara yang kita lalui bersama selama ini , segala kenangan indah kita.

15.  saya tahu awak tgh hot, tapi awak akan lagi hot bila awak dah x hot temper kat saya

16. saya sangka saya boleh sendiri , tapi lepas semua ini terjadi saya tak boleh
kalau awak takde, maafkan saya.


References Links

Newer Post Older Post Home

8 comments:

  1. Hai pandangan yang anda tahu ada mantra untuk memenangi cinta kembali dari bekas. Saya sudah melakukannya. Saya suka membaca tentang hubungan dan cara membuatnya berfungsi, bagaimana untuk memperbaiki hubungan, dan bagaimana untuk menjaga kehidupan percikan api, walaupun cara bercakap dengan mereka cara tertentu untuk membuat mereka berfikir cara yang berbeza tentang keadaan dan anda. Jika anda memerlukan nasihat atau mahu memenangi semula bekas anda, cubalah ini: augusmimi789@gmail.com salinan dan mesej yang berikut (augusmimi789@gmail.com) Ia akan mengubah mentaliti anda dan mendapatkan apa yang anda mahu.

    ReplyDelete
  2. Good job bro/sis aku punya awek kuat merajuk...sorry je tak jalan...aku copy jela ayat2 ni sng keje😂

    ReplyDelete
  3. Nama saya Ago, dari Albania. Saya ingin berkongsi pengalaman saya mengenai bagaimana saya mendapatkan kembali teman wanita cantik saya dari isteri peragut
    Saya kehilangan teman wanita saya yang bersih dan cantik dari orang lain. Saya sedih dan mahu dia kembali teruk. Saya biasa menghubungi Dr.Sango untuk bacaan dan nasihat dan menyedari dia akan menolong saya. Mantra perdamaiannya membawa kekasihku kembali kepadaku. dia benar-benar melupakan lelaki lain dan dia kembali kepada saya terbuka dan penuh kasih sayang seperti sebelumnya. Sekarang hubungi doktor, Dr.Sango, jika anda perlu memberi nasihat mengenai hubungan anda atau apa-apa masalah di e-melnya. spellspecialistcaster937@gmail.com

    ReplyDelete
  4. Saya berada di ambang kehilangan isteri saya yang berusia enam tahun kerana dia mengatakan bahawa dia tidak lagi berminat dengan perkahwinan kami, yang membesarkan anak perempuan yang cantik kerana sebagai pemandu trak saya selalu pergi ke jalan raya, tetapi saya sangat menyayangi dan menjaga isteri saya. Saya bertanya kepadanya dan anak perempuan saya apa masalahnya, tetapi dia tidak memberikan penjelasan yang munasabah, mengatakan bahawa dia bosan dengan kesatuan kami, itu pelik bagi saya kerana isteri saya adalah seorang wanita yang penyayang, tiba-tiba semuanya berubah. dan sikapnya terhadap saya tidak baik, saya tahu itu salah di suatu tempat, jadi saya menerangkan sesuatu kepada rakan baik saya Micheal, yang memperkenalkan saya dengan nama penulis ejaan Dr.Pellar, saya menjelaskan keadaan saya kepada penulis, itu dibuat saya menyedari bahawa bekas kekasih memanipulasi isteri saya untuk meninggalkan saya, tetapi memberitahu saya untuk tidak bimbang. Saya mengikuti semua arahan dan isteri saya kembali sihat sejahtera dan saya sangat bersyukur dengan apa yang telah dilakukan oleh pembantu Dr.Pellar untuk saya, jadi saya berkongsi kesaksian saya jika anda menghadapi sebarang masalah dalam hidup dan anda memerlukan penyelesaian untuk menghubungi doktor di Dr.Pellar melalui e-mel drpelar@gmail.com

    ReplyDelete
  5. Selamat hari semua, nama saya Aria Nuno saya berasal dari singapura saya ingin mengucapkan terima kasih yang besar kepada Dr Ajobi atas kekuatan magis yang dia gunakan untuk mengembalikan ketenangan kembali ke perkahwinan saya. Setelah 7 tahun berkahwin dengan suami saya, Encik Nuno Fernando, dia memutuskan untuk meninggalkan saya dan dua anak saya untuk wanita lain, ketika saya melayari suatu hari Isnin pagi, saya melihat sebuah pos mengenai Dr Ajobi bagaimana dia menggunakan kekuatan ajaibnya untuk membantu orang yang saya putuskan untuk menghubungi dia untuk pertolongan juga saudara dan saudari saya percaya Dr Ajobi memberitahu saya apa yang harus saya lakukan dan wang yang dia minta saya bayar untuk membeli bahan asli untuk kerja saya setelah 7 hari suami saya yang tidak menelefon, dipanggil untuk mengatakan maaf kerana meninggalkan saya dan anak-anak. Sekarang kami bahagia hidup bersama seperti sebelumnya saya katakan Tuhan memberkati anda Dr Ajobi atas karya yang luar biasa. Dr Ajobi juga membantu dalam masalah berikut:
    1. JIKA ANDA INGIN MENYEMBUHKAN KANSER
    2. JIKA ANDA INGIN MENYEMBUHKAN DIABETES
    3. JIKA ANDA INGIN MENYEMBUHKAN STROKE
    4. JIKA ANDA MAHU KEMBALI EX ANDA
    5. JIKA ANDA TIDAK BOLEH MENINGGALKAN WANITA
    6. JIKA ANDA TIDAK BOLEH MENDAPAT KEHAMILAN
    7. JIKA ANDA INGIN PROMOSI BERGANDA DI TEMPAT KERJA ANDA
    Maklumat hubungan Dr Ajobi adalah seperti berikut:
    NOMBOR TELEFON: +2349059178529
    NOMBOR WHATSAPP: +2349064706881
    ALAMAT E-mel: drajobispell@outlook.com

    ReplyDelete