10 Super - Hero Filem yang Mahal Setakat Ini

By | 2:39 PM Leave a Comment
1. Spider-Man 3 (2007) – $258 Million


 Spider-Man merupakan filem yang berjaya meraih kutipan tertinggi. Reaksi peminat terhadap filem tersebut begitu baik. Walaubagaimanapun Sony tidak menjamin filem keempat dapat dilakukan dengan baik. Namun kedua- dua filem itu berjaya memberi kejayaan kepada Sony.

2. The Dark Knight Rises (2012) – $230 Million


Ianya merupakan sepuluh filem tertinggi sepanjang zaman, dan juga sumber pendapatan utama daripada semua sepuluh filem batman DC dan Warner Bros yang telah mereka lakukan.

3. Man of Steel (2013) – $225 million


The Man of Steel, telah melakukan lebih baik daripada sebelumnya. Filem ini akan asas untuk filem Justice League untuk bersaing dengan Avengers francais popular Marvel .

4. The Avengers (2012) – $220 Million


The Avengers jelas telah membuahkan hasil memandangkan ia berada di kedudukan ketiga sebagai filem yang berjaya meraih kutipan tertinggi sepanjang zaman . Gembar-gembur sekitar pengambaran kedua seolah-olah mencadangkan peluang untuk Marvel memecahkan rekod mereka sendiri dan mungkin akan mengambil takhta dari Avatar atau Titanic .

5.  X-Men: The Last Stand (2006) – $210 Million


Daripada semua filem-filem X -Men dibuat , ini adalah yang paling mahal dalam francais dan dipandang tinggi . Ramai yang merasakan filem itu agak "bodoh", yang sangat mudah untuk dilakukan dalam filem buku komik jika pengarah tidak berhati-hati . The Last Stand juga kehilangan pengarah yang membuat francais begitu popular, apabila Bryan Singer meninggalkan siri untuk melakukan sekuel untuk Superman .

6.  Superman Returns (2006) – $204 Million


Percaya atau tidak , Bryan Singer mengarahkan filem Superman mempunyai kedudukan agregat yang lebih tinggi daripada filem terbaru SuperMan.

Singer telah membuat satu langkah yang menarik di sini. Beliau telah membuat filem ini berdasarkan filem Christopher Reeves, iaitu Superman III dan Superman IV. Mujurlah, Superman adalah satu watak yang terkenal bahawa tiada siapa yang benar-benar mahu tahu asal-usul Superman.

7. Spider-Man 2, The Amazing Spider-Man 1 & 2 (2004, 2012 & 2014) – $200 million


3 daripada 5 filem Spider -Man semuanya telah dibuat atas pelaburan $200 juta dan salah seorang daripada filem itu telah menunjukkan prestasi yang baik. Sony menyangka mereka akan menjadi lebih besar dan lebih baik daripada tiga filem asal. Filem-filem Amazing Spider -Man semuanya sangat menguntungkan.

8. Green Lantern (2011) – $200 Million


Selepas pelaburan dan kempen iklan aktif $200 juta, Green Lantern akhirnya menjadi ke-13 terbesar dalam box office sepanjang masa.

Sebuah filem Green Lantern baru adalah dalam pembikinan , tetapi tidak ada pengesahan lagi jika ini akan menjadi filem baru atau jika ia akan bermula dari bawah. Khabar angin mengatakan mereka mencadangkan siri kedua. Mari kita berharap khabar angin adalah benar .

9. Iron Man 3 (2013) – $200 Million


Iron Man 3 dikatakan yang terakhir dalam francais. Khabar angin yang diedarkan Robert Downey Jr akan kembali sebagai Tony Stark dalam filem keempat tetapi ia seolah-olah mereka berunding untuk penampilan dalam satu pertiga filem Kapten Amerika yang akan bermula versi sinematik Perang Saudara, peristiwa dimana Iron Man dan Captain Amerika berlawan terhadap satu sama lain .

10. X-Men: Days of Future Past (2014) – $200 Million


Filem ini telah memakan belanja sebanyak $200 million. X-Men yang terbaru akan menghubungkan filem-filem lama dengan filem baru. FOX akan menggunakan pengarah Bryan Singer.

References Links

4 Idea Hadiah Menarik Untuk Yang Tersayang

  1. Phone Case Custom: Phone Case dengan custom gambar dan nama orang yang anda ingin hadiahkan
  2. Rantai Custom: Rantai Berharga dengan Custom nama orang yang anda sayang
  3. Pen Custom: Pen dengan Custom Tulisan dan Nama orang yang anda ingin hadiahkan
  4. Jam Tangan Custom: Jam Tangan dengan Custom Nama dan tulisan agar si dia sentiasa mengingati anda ketika menggunakannya
Newer Post Older Post Home

0 comments: