50 Contoh Ayat Menambat Hati

By | 1:15 PM Leave a Comment
#

1 . Bicara kamu sentiasa menambat hati saya.
2 . Saya terpesona dengan senyuman yang menambat hati anda.
3 . Kata-kata anda mempunyai daya tarikan yang menambat hati saya.
4 . Wajah anda yang berseri-seri sentiasa menambat hati saya.
5 . Anda mempunyai cara yang khas untuk menambat hati seseorang.
6 . Kehadiran anda selalu menambat hati saya.
7 . Saya terharu dengan tindakan anda yang menambat hati saya.
8 . Tindakan kecil anda selalu mampu menambat hati saya.
9 . Saya terkesan dengan usaha anda yang menambat hati saya.
10 . Kehangatan yang anda tunjukkan selalu menambat hati saya.
11 . Anda mempunyai daya tarikan yang menambat hati ramai orang.
12 . Anda mempunyai seni untuk menambat hati seseorang.
13 . Sifat baik anda sentiasa mampu menambat hati saya.
14 . Kata-kata penyemangat anda sentiasa menambat hati saya.
15 . Kepelbagaian bakat anda menambat hati saya.
16 . Saya terus terpesona dengan kehebatan anda yang menambat hati ramai orang.
17 . Anda mempunyai aura positif yang mampu menambat hati orang.
18 . Saya suka bergaul dengan anda kerana anda mempunyai keistimewaan menambat hati orang.
19 . Watak anda yang prihatin selalu menambat hati saya.
20 . Keupayaan anda untuk mendengar dengan teliti selalu menambat hati saya.
21 . Saya suka meluangkan masa dengan anda kerana anda selalu menambat hati saya.
22 . Keindahan seni lukisan anda selalu menambat hati saya.
23 . Saya terus terpikat dengan ketelitian yang anda tunjukkan dalam kerja anda yang menambat hati saya.
24 . Keberanian anda sentiasa menambat hati saya.
25 . Kejujuran anda dalam bersikap selalu menambat hati saya.
26 . Anda mempunyai cara yang istimewa untuk menambat hati anak-anak kecil.
27 . Sifat penyabar anda sentiasa menambat hati saya.
28 . Saya selalu terkesan dengan kebijaksanaan anda yang menambat hati ramai orang.
29 . Anda mempunyai kemampuan untuk memperhatikan detail yang mampu menambat hati saya.
30 . Kecerdasan dan kebijaksanaan anda sentiasa menambat hati saya.
31 . Sikap positif dan optimis anda selalu menambat hati saya.
32 . Anda mempunyai daya tarikan yang kuat yang mampu menambat hati saya.
33 . Saya sentiasa merasa terhibur dengan keceriaan anda yang menambat hati saya.
34 . Kebolehan anda untuk berkomunikasi dengan baik selalu menambat hati saya.
35 . Kematangan emosi anda sentiasa menambat hati saya.
36 . Anda mempunyai kekuatan yang mengagumkan untuk menambat hati
37 . Kegigihan dan ketekunan anda selalu menambat hati saya.
38 . Saya selalu terpikat dengan kehangatan dan kebaikan hati anda yang menambat hati saya.
39 . Sikap rendah hati dan bersahaja anda selalu menambat hati saya.
40 . Saya terus terkesan dengan kebaikan dan kemurahan hati anda yang mampu menambat hati ramai orang.
41 . Anda mempunyai bakat untuk membuat orang merasa dihargai dan ini menambat hati saya.
42 . Saya sentiasa merasa terkesan dengan keperibadian yang baik dan penuh kasih sayang anda yang menambat hati saya.
43 . Anda mempunyai cara yang istimewa untuk membantu orang dan ini menambat hati saya.
44 . Saya sentiasa merasa terhibur dengan kejenakaan dan keceriaan anda yang menambat hati saya.
45 . Kejujuran dan integriti anda sentiasa menambat hati saya.
46 . Anda mempunyai daya tarikan yang khas yang mampu menambat hati saya.
47 . Anda selalu menunjukkan rasa empati dan simpati yang tulus dan ini menambat hati saya.
48 . Anda mempunyai ketajaman intelek yang mengagumkan yang mampu menambat hati saya.
49 . Saya sentiasa terkesan dengan kebijaksanaan dan kearifan anda yang menambat hati saya.
50 . Anda mempunyai sifat pemurah yang luar biasa dan ini menambat hati saya.

References Links

4 Idea Hadiah Menarik Untuk Yang Tersayang

  1. Phone Case Custom: Phone Case dengan custom gambar dan nama orang yang anda ingin hadiahkan
  2. Rantai Custom: Rantai Berharga dengan Custom nama orang yang anda sayang
  3. Pen Custom: Pen dengan Custom Tulisan dan Nama orang yang anda ingin hadiahkan
  4. Jam Tangan Custom: Jam Tangan dengan Custom Nama dan tulisan agar si dia sentiasa mengingati anda ketika menggunakannya
Newer Post Older Post Home

0 comments: