25 Ayat Perpisahan Kerja

By | 5:00 PM Leave a Comment
ayat perpisahan kerja

1 . "Dengan perasaan yang berat, saya ingin mengucapkan selamat tinggal kepada semua rakan sekerja. Terima kasih atas kerjasama dan kenangan indah yang telah kita kongsi. Semoga kejayaan sentiasa menyertai kita dalam hala tuju yang baru."
2 . "Saya ingin mengambil peluang ini untuk mengucapkan terima kasih kepada semua rakan sekerja atas sokongan dan kerjasama yang diberikan sepanjang tempoh saya bekerja di sini. Walaupun saya akan meninggalkan syarikat ini, ingatan tentang masa bersama anda semua akan sentiasa dihati saya."
3 . "Sebagai saya memasuki bab baru dalam hidup, saya ingin mengucapkan terima kasih kepada semua rakan sekerja atas pengalaman dan pengetahuan yang telah saya perolehi di sini. Semoga kita akan terus berhubungan dan berjaya dalam segala cabaran yang dihadapi."
4 . "Selamat tinggal kepada semua rakan sekerja yang saya hargai. Pengalaman bekerja di sini adalah satu pengalaman yang berharga buat saya. Saya berharap kita semua akan terus maju dan mencapai kejayaan masing-masing."
5 . "Dengan rasa berat hati, saya mengucapkan selamat tinggal kepada syarikat dan rakan sekerja yang saya kasihi. Terima kasih kerana memberi saya peluang untuk berkembang dan belajar. Semoga kita akan berjumpa lagi dalam masa yang terdekat."
6 . "Saya ingin mengucapkan selamat tinggal kepada semua rakan sekerja. Terima kasih atas kerjasama dan sokongan yang diberikan sepanjang saya bekerja di sini. Semoga kejayaan sentiasa menyertai kita semua dalam pelbagai cabaran yang akan dihadapi."
7 . "Hari ini adalah hari yang penuh emosi bagi saya kerana saya perlu mengucapkan selamat tinggal kepada rakan-rakan sekerja yang saya hargai. Terima kasih kerana semua kenangan indah dan pengalaman berharga yang telah kita kongsi bersama. Semoga masa depan membawa kebahagiaan dan kejayaan kepada kita semua."
8 . "Dalam detik-detik perpisahan ini, saya ingin mengucapkan terima kasih kepada setiap individu di sini. Kerjasama anda semua telah membuat tempoh bekerja saya di sini sangat bermakna. Saya mendoakan yang terbaik untuk masa depan anda semua."
9 . "Saya ingin mengambil peluang ini untuk mengucapkan terima kasih kepada semua rakan sekerja atas sokongan, inspirasi, dan pelajaran yang diberikan kepada saya. Saya akan merindui semua saat-saat indah yang kita lalui bersama. Selamat tinggal, dan semoga kejayaan sentiasa mengiringi langkah anda."
10 . "Sebagai saya melangkah ke dunia yang baru, saya membawa bersama saya kenangan-kenangan yang takkan pernah saya lupakan. Terima kasih kepada rakan-rakan sekerja kerana menjadikan tempoh bekerja saya di sini begitu berharga. Selamat tinggal, dan semoga kita berjumpa lagi suatu hari nanti."
11 . "Dengan rasa syukur dan perasaan bercampur aduk, saya mengucapkan selamat tinggal kepada semua rakan sekerja. Pengalaman bekerja di sini adalah satu pengajaran yang sangat berharga. Saya berharap kita semua terus maju dan mencapai cita-cita masing-masing."
12 . "Sebelum saya berangkat, saya ingin mengucapkan terima kasih kepada semua rakan sekerja atas kerjasama dan sokongan yang tidak terhingga. Setiap kenangan dan pengajaran akan saya bawa bersama dalam perjalanan hidup saya. Semoga kita semua berjaya dalam segala bidang."
13 . "Saya tahu bahawa setiap perpisahan membuka pintu kepada peluang baru. Terima kasih kepada rakan-rakan sekerja kerana membuat tempoh saya di sini sangat bermakna. Saya berdoa agar kita semua mencapai kejayaan dalam hala tuju yang kita pilih."
14 . "Hari ini adalah hari yang penuh dengan emosi kerana saya perlu meninggalkan tempat kerja yang saya panggil sebagai rumah kedua. Terima kasih kepada semua rakan sekerja yang telah membuat perjalanan ini sangat istimewa. Semoga kita semua mencapai kejayaan dan kebahagiaan dalam hidup kita."
15 . "Sebelum saya berangkat, saya ingin mengucapkan terima kasih kepada semua rakan sekerja atas kerjasama dan sokongan yang telah diberikan kepada saya. Walau bagaimanapun, ini bukanlah selamat tinggal tetapi sekadar 'sampai jumpa lagi'. Semoga kita akan berjumpa lagi di masa depan."
16 . "Pada hari ini, saya melangkah pergi dengan perasaan campur aduk. Terima kasih kepada semua rakan sekerja kerana memberi saya kenangan-kenangan yang akan saya hargai sepanjang hayat. Semoga kejayaan dan kebahagiaan sentiasa menghiasi hidup anda semua."
17 . "Pengalaman saya di sini adalah satu perjalanan yang penuh makna, dan itu adalah berkat kerjasama dan sokongan dari rakan-rakan sekerja seperti anda semua. Saya mengucapkan selamat tinggal dengan penuh rasa syukur dan harapan yang tinggi untuk masa depan kita semua."
18 . "Saya ingin mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan terima kasih kepada semua rakan sekerja atas semangat kerjasama dan kekreatifan yang anda semua bawa ke tempat kerja setiap hari. Saya berdoa agar segala usaha kita akan mencapai kejayaan yang diidamkan."
19 . "Walaupun saya pergi dari sini hari ini, saya membawa bersama saya pelajaran dan inspirasi yang saya perolehi dari setiap individu di sini. Terima kasih kerana membuat perjalanan ini sangat berharga. Semoga kita semua mencapai kejayaan dalam bidang masing-masing."
20 . "Hari ini adalah hari perpisahan, tetapi juga hari permulaan untuk babak baru dalam hidup saya. Terima kasih kepada rakan-rakan sekerja yang telah memberikan sokongan tanpa syarat. Selamat tinggal, dan semoga kita semua terus berkembang dan mencapai impian kita."
21 . "Dengan penuh rasa syukur dan penghargaan, saya mengucapkan terima kasih kepada semua rakan sekerja di sini. Pengalaman ini tidak akan terlupakan, dan saya berdoa agar kita semua mencapai kejayaan dan kebahagiaan dalam perjalanan masing-masing."
22 . "Walaupun perpisahan ini mungkin sukar, namun ia adalah langkah yang diperlukan bagi pertumbuhan dan pembelajaran. Terima kasih kepada semua rakan sekerja yang telah menjadi penyemangat dan sumber inspirasi. Semoga kita akan mencapai kejayaan dalam semua cabaran yang dihadapi."
23 . "Dalam detik-detik terakhir saya di sini, saya ingin mengucapkan terima kasih kepada semua rakan sekerja atas kesetiaan, kerjasama, dan kegigihan yang anda semua tunjukkan. Saya percaya bahawa kita semua akan mencapai puncak kejayaan dalam bidang masing-masing."
24 . "Perpisahan bukanlah akhir dari segalanya, tetapi permulaan untuk petualangan baru. Terima kasih kepada rakan-rakan sekerja yang telah membuat tempoh saya di sini sangat berharga. Semoga kejayaan sentiasa menyertai kita semua dalam semua peluang yang akan datang."
25 . "Saya meninggalkan tempat kerja ini dengan rasa tanda kasih kepada setiap individu di sini. Terima kasih kerana semua pengalaman, pelajaran, dan kenangan indah yang telah anda semua kongsi dengan saya. Semoga kita semua mencapai kejayaan yang tidak terbatas di masa hadapan."

References Links

4 Idea Hadiah Menarik Untuk Yang Tersayang

  1. Phone Case Custom: Phone Case dengan custom gambar dan nama orang yang anda ingin hadiahkan
  2. Rantai Custom: Rantai Berharga dengan Custom nama orang yang anda sayang
  3. Pen Custom: Pen dengan Custom Tulisan dan Nama orang yang anda ingin hadiahkan
  4. Jam Tangan Custom: Jam Tangan dengan Custom Nama dan tulisan agar si dia sentiasa mengingati anda ketika menggunakannya
Newer Post Older Post Home

0 comments: